lördag 21 juli 2012

Jag lever och... nån som vill se Springsteen på fredag?

Hej, det var länge sen =)

Två månaders välbehövlig bloggpaus har jag haft. Det har varit två månader fulla med praktiska prov, danmarksresa, jobb, packning, stickning och om tio dagar åker vi till Spanien. Tanken var att vi egentligen skulle hunnit ner till Göteborg för att gå på Springsteen på fredag den 27 men det kommer inte hinnas med så om ni vet någon som vill överta två ståbiljetter för inköpspriset 625:- styck så hör gärna av er till mej på fardelin(at)hotmail.com
Det vore så synd om de bara låg här oanvända...


3 kommentarer:

  1. Hej och kul att höra av dig! Har varit inne några gånger och kollat så att du inte smygbloggat utan att det synts i min blogglista... :-)

    Ha det härligt i Spanien!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra lite ifrån dig.
    Hoppas du får sålt dina biljetter. Vi skall se honom på lördag så nu håller jag tummarna för bra väder!

    Ha en riktigt skön Spanien-semester!!

    SvaraRadera
  3. Trodde du upphört :D HA de så trevligt i Spanien. Här ska de köpas kakel och fog och trall och målarfärg och garn och lite annat så att jag har något att pyssla med på semester :D

    SvaraRadera