torsdag 8 december 2011

sa jag....?

Sa jag förresten att jag är med och gör blommorna till Nobelfesten? Idag har jag gjort dekorationer till honnörsbordet. Flådigt värre =) Imorgon är det tredje och sista dagen och det är stor aktivitet i hela blåhallen. Vi står i gyllene salen och trixar med vårat och det spelas, övas, dansas och dukas lite överallt och mitt i allt lotsas det runt turister flera gånger om dagen. Det är verkigen jättekul och ryggen håller ihop och blir bättre för varje dag som går. Och det är bra för på lördag så är vi som hjälpt till inbjudna till festen. Egentligen har jag inte tid att sitta här och surfa för jag har en boleroärm att sticka. Så när som på skorna kommer jag vara helt hemgjord på lördag... om nu tiden räcker =)






7 kommentarer:

  1. Men jisses så spännande. Först att få vara där och fixa och sen få vara med på själva festen också. Grattis till det och att ryggen verkar hålla nu. Sticka lugnt, du hinner ska du se.

    SvaraRadera
  2. Wow, vad häftigt! Hoppas att vi får se bilder på hur hur du såg ut!

    SvaraRadera
  3. Oh, så roligt! Det måste vara en upplevelse som heter duga! :-)
    Jag håller tummarna för att din rygg håller sig bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, så roligt! Om jag tittar ska jag tänka på dig mest! :-)
    Det är så vackra rum både blå hallen och gyllene salen, men båda känns mindre i verkligheten än de ser ut på TV, tycker jag!

    SvaraRadera
  5. så kul att ni får gå på festen! du visar väl bild på dig *kräver*
    kraMyz

    SvaraRadera
  6. Så roligt!! Hoppas de får en riktigt minnesvärd kväll! Jag skall kolla extra på blommorna!

    SvaraRadera