söndag 3 april 2011

Söndag igen...

Det har regnat hela dagen idag och jag är väldigt glad att det inte var lite kallare ute så att det kom en meter snö istället för regn. Gråmulna regniga dagar... vad gör man då? Man shoppar ;)
Så jag åkte till Sollentuna centrum och vet ni vad? Inte en enda garnbutik! Ingen i Sollentuna och ingen i Kista, jag har sett en i Solna. Helt klart så borde det finnas en marknad för garnbutiker norr om stan. Om jag inte var en sån feg person skulle jag flytta dit och starta en själv =)
Så det bidde annan shopping, finshampoo för hutlöst mycket pengar tex. Men vad gör man inte när håret mer eller mindre börjar se ut som svinto.

Imorse åkte Tomas till Ungern...igen. Så min kväll ser ut såhär



jag klipper i stora garnnystanet så att det blir rätt följdfärg på rätt ställen i min tröja


jag har hittat stooora goda jordgubbar på Ica


jag har lånat en Förhäxadbox och ser igenom, de tidiga avsnitten har jag aldrig sett förr, lite fånigt, ganska kul, bra sticksällskap. Jag pausade och fick in en fullträff i snyggaste minen och bästa rubriken i hela första säsongen =)


Jag kan minsan roa mej på egen hand jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar