onsdag 25 augusti 2010

Tävlingar i mängder!

Semesterns glada dagar med kliande myggbett och sand i alla väskor är över, jag är tillbaka i stan. Lite sorgligt tyckte jag, men postsemestertid är tydligen lika med utlottningstid i bloggvärlden. Överallt dyker det upp tävlingar, roligt tycker Onica och anmäler sej till alla. Va med ni också.



Vinn garn till den här toppen på KarMa garn.



Frisky frog firar 81 000 besökare och lottar ut en tygpåse.



Krumitott lottar ut en fin tygväska



Lillofant firar två år.
Och sist men verkligen inte minst kommer Garntjänsts utlottning hos stickamera.



Garntjänst är välkänt i de flesta hem där man finner kreativa och handarbetsintresserade människor. Här hittar du massor av garn och mönster till allt från klassiskt snygga kläder till trendiga och moderna plagg. Med en historia som sträcker sig 140 år tillbaka i tiden samlar vi nu allt handarbete under ett tak på www.garntjanst.se.





”Jag är med och tävlar om valfri produkt hos Garntjänst, hos Stickamera, var med du också!”

Så, det var alla för den här gången. Massor med fina saker att vinna, bara att hålla tummarna.

För övrigt lovar jag att aldrig mer skriva om mej som tredje person på bloggen, helt plötsligt kände jag mej som Päijvi i Hollywood fruarna... läskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar