söndag 30 oktober 2011

Det bidde lite fingarn ialf

Jag verkar ha garnflyt idag. Det bidde ju ingen Wollmeise men det fanns iallafall garn på hemsidan. Det var nytt =) Sen råkade jag komma in på Posh yarns precis en kvart innan de skulle uppdatera med nya garner så jag hade lite tid att kika runt i listan och välja ut ett tjusigt lacegarn som faktiskt var ett rimligt pris på och så var det bara att passa på när klockan blev åtta. Tjugo över var nästan allt utsålt. Snart får jag hem ett superfint poshgarn OCH det är mässa nästa vecka. Jag ser det här som min belöning för höstens alla botanikprov som jag klarat. Det funkar va? Hurra! =)

4 kommentarer:

  1. Tycker den gamla damen med dataspelet ser för härlig ut!! Mycket träffande!! Kul att du har garnflyt :)

    SvaraRadera
  2. Tack för inlägget!
    Det ska bli spännande att se vad det blir för garn och vad du tycker om det!

    SvaraRadera
  3. Och berätta gärna hur det funkade med betalning osv. Jag är VÄLDIGT sugen på att vara beredd nästa gång det är dags!

    SvaraRadera