söndag 11 mars 2012

Lite blandat från veckan

Idag har det varit 7 grader varmt och strålande sol hela dagen... och vad har jag gjort? Jag har städat och fejat och det enda jag har varit utomhus är när jag gått fram och tillbaka till tvättstugan. Men det kommer flera fina söndagar hoppas jag. Men det har ändå varit en fin söndag på sitt sätt.


vi har finfikat med lite grädde och kako på toppen


inatt får vi sova bland fina prickar, katten har redan tjuvstartat


solen har tittat in


förberedelser för magicloop är klara, nu ska jag bara hitta min 2,5 rundsticka...

kisse har myst loss med min hårklämma.. allt är okej att kela med när man är katt




söndagskammad

Förra helgen så var vi på kalas hos min syster, så här fint var det där



blommorna hade jag med mej, rosen heter Avalanche och den är verkligen enorm, väldigt poppis bröllopsros för er som går i sånna tankar ;)


vi fick fina muffins


jääättegoda muffins, alldeles krämiga inuti



trötta hundar finns det gott om hemma hos syster


en liten födelsedagssång blev det med. Det var det hela. Helgens födelsedagskalas firade vi med att åka in till stan och se på Mästerkatten i stövlarna i 3D. Gå och se den! Jätterolig, jag skrattade nästan hela filmen igenom =)

Nu ska jag se om jag kan klura ut det här med magic loop =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar