lördag 31 mars 2012

Snö!!!

Snö! Men det vill jag ju inte ha! Här är det värsta snöovädret ute, just nu känns det lockande att bara stanna i sängen hela dagen och men idag är dagen jag har bokat mej ett Power yoga pass på gymmet så det är väl bara att hoppa upp och förbereda sej på den mentala chock som detta innebär. Jag har inte varit på en yoga klass på fyra år och idag är jag både lite snorig, stel i ryggen och har träningsvärk i ena armen. Det vet i sjutton hur det här kommer gå. Jag är lite i valet och kvalet om jag ska boka av eller inte.
Egentligen skulle jag behöva sitta med min sjal hela dagen så att den blir klar. Tanken är att den ska vara klar att ges bort på måndag, men det är inte jättemycket kvar nu så jag hoppas att det går. Matchande handledsvärmare till får jag nog glömma, då räcker nog varken tid eller garn.

2 kommentarer:

  1. Ingen snö här men det kunde det lika bra varit, kallt som i en frysbox!!!

    SvaraRadera
  2. Usch ja snö vill vi ju inte ha nu, nej framför våren nu!
    Tänk att få sitta ute i solskenet och sticka på något av alla saker som är på g

    Carina

    SvaraRadera