måndag 26 mars 2012

Lite reklam för öppet hus!

Vi ska ha öppet hus på torsdag i skolan och jag är långt ifrån färdig. Temat är "mitt blomstrande drömträd" och såklart så var jag bara tvungen att göra det största åbäket till träd man kan tänka sej. ;) Men jag tror det kommer bli bra när jag är klar. Grundklassen kommer ha lite saker till försäljning, det blir bra priser... såklart... =)
En av lärarna ska baka bröd så att man kan slå sej ner bland "träden" och ta en fika och en ostsmörgås för en liten slant. Det ligger i Årstaberg på Importörvägen 23 om någon vill svänga förbi. Buss 152 och 168 går igenom området och hållplatsen heter Partihandlarvägen. Skolan heter Munkerödsfloristutbildning. Det finns några få parkeringsplatser utanför på husets kortsida och huset är öppet mellan 14 och 20, den 29 mars. Om nån vill handla så är det kontanter som gäller.

glammeliros

2 kommentarer:

  1. Lite för långt för mig att svänga förbi men lycka till med alltihop! Hoppas det blir trevligt!

    SvaraRadera
  2. Ser att du tidigare sökt garner att färga, titta in hos mig på www.ofargadegarner.com.
    Viola

    SvaraRadera