måndag 14 februari 2011

Kallt som fan... och hurra för stickamera.se

I morse när jag vaknade var det - 23,7 grader kallt ute. Det är ju faktiskt inte okej. Nu vaknade jag iofs hos min syster i Norrtälje och inte hemma men eftersom det inte är så fasligt många mil mellan Norrtälje och Huddinge så antar jag att det var lika illa här hemma. Som tur var så blev det jättevackert väder och lagom tills det var dags att strosa mot buss i strålande solsken så hade temperaturen höjts till -8. Skönt.

Nu är det bara tre dagar till Tomas kommer hem igen (hurra) och på fredag så ska jag och en kompis som kommer upp från Kävlinge gå på symässan (hurra igen). Och gissa vem som vann en biljett dit hos stickamera.se? Jippi! *studs studs studs* Det var jag! Ja... och nio stycken andra såklart. Så roligt. Jag ser fram emot att gå runt en hel dag och få ont i föttera, ont i ryggen, armbågar i magen, trängas, köa och få med en hel massa mysigt mjukt garn med mej hem.

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag


och 364 andra bra dagar... såklart... ju =)

5 kommentarer:

  1. Så du knep en av biljetterna, Grattis ;) Åh tänk att han är hemma snart, gott för dig =) Jag ska på Syfestivalen på lördag. Må gott, kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack... känns nästan lite fult eftersom jag vann en biljett till förra symässan. Men jag kommer nog över det rätt snabbt =)

    SvaraRadera
  3. va skoj, grattis :)
    ses vi imon i Älvsjö kl.18?
    jag jobbar på mässan på fredag o går själv på lördag så då kanske vi ses (på fredagen alltså)! vet inte om jag står vid montern eller work-shop-bordet (Sticka).
    kraMyz

    SvaraRadera
  4. I won a ticket, too! So, I will also be there on Friday. We should have coffee.

    SvaraRadera