torsdag 28 oktober 2010

Inte riktigt lika onöjd längre..

Idag har jag lyckats vända mej om i sängen, ställa mej upp och sätta mej ner igen utan att skrika högt som en stucken gris. Det är en rätt bra framgång för att vara jag, den har hänt att det har tagit månader innan jag blivit så pass bra igen efter att va så dålig som jag var igår. Jag lyckades till och med ta mej ner till postfacket på egen hand, fast jag fick ta hissen upp igen för den enda stackars trappen vi har upp till oss. Helt i onödan för inga kinesiska paket hade jag fått. Hoppas de inte kommit bort på vägen till sverige. Andra kinesiska presenter har jag fått av Tomas när han kom hem, bland annat en kinesisk dagstidning som jag hade bett honom köpa, tänkte man kunde göra något roligt utan den. Kinesiska tecken är ju så fina =)

En stor fin överraskning fick jag idag ialf. Jag vann en inträdesbiljett till symässan nästa helg på stickameras hemsida. Jättekul. Andra gången jag vinner något på bara ett par veckor. Turen kanske vänder, bäst att köpa en lott. Jag missade symässan när den var i februari och sen dess har jag gått och sett fram emot den här. Ska bli jättekul. Ska ni dit?

2 kommentarer:

  1. Symässa! Fy vad spännande! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis.
    Jag missade den i februari och jag missar även den här. Men det kommer flera.
    Hoppas ryggen blir bättre så du orkar gå.

    SvaraRadera