fredag 27 januari 2012

Imorgon är det lägenhetsvisning

Vad deppig man blir när man går in på wollmeises sida och de fortfarande har garn kvar men man kan bara inte beställa hem ett nystan hur mycket man än vill för jag kan bara inte med att lägga 400:- på en härva garn som fattig student...
Jag måste sluta gå in på den sidan.

Imorgon ska vi kika på den lägenhet på andra sidan stan, i Häggvik. En tvåa som är bra mycket billigare än den trea vi har nu... bra mycket mindre också bara... bra mycket mindre balkong också, man kan säga att det är som att gå från en balkong på 2 x6 kvm till noll, för den har faktiskt ingen balkong, hur ska det gå för mina fina pelargoner som övervintrar i datarummet... och rätt nära en skola =/ Ja vi ska titta ialf, jag står på första plats så det känns lite pirrigt.

2 kommentarer:

  1. Hur det nu är så är det liksom enklare att exandera... Men ändå, mindre i hyra är faktiskt ganska lustfyllt, när månadens räkningar verkar gå ihop. Och minskat utrymme är en utmaning men även det belönande; vi städar alltihop detta innan vi ens märkt att vi börjat! :-)
    Lycka till med visningen!

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta hos mig :-)

    SvaraRadera