tisdag 12 juli 2011

Det är inte lätt att få tag i garn i semestertider minsan.

Det är ju inte helt enkelt att köpa garn till sina byten när alla envisas med att ha semesterstängt. Jag tänkte klämma lite garn i min LYS men den var stängd. Och tre internetbutiker jag varit inne i kunde inte skicka förrän den 25 juli... Inte så bra eftersom jag åker den 27e. Jag som hade en plan... nu får jag nog tänka om.

Jag skulle också vilja köpa mjukt svenskproducerat garn till ett utlandsbyte. Men all svensk ull jag hittills klämmt på har varit i det stickigaste laget. Drops Lace och Alpacka är ju mysigt, men de säljs ju överallt. Ska man skicka till England vill man ju skicka garn som inte finns där redan.
Känner ni till någon som säljer mjukt svenskt fint garn som jag har missat kanske? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar