torsdag 7 juli 2011

Vi har en vinnare!! =)

Nu är min tävling avslutad. Det var massor med folk som ville vara med, jättekul.
Jag hade lite problem med hur jag skulle göra själva lottningen, jag har sett att det finns så mycket alternativ på andra bloggar. Slumpgenerator, katter, hundar och barn... svårt att välja hur man ska få fram en vinnare.

Katten verkade ohyggligt ointresserad att vara med och leka, det rådde stor avsaknad av både barn och hundar i huset så jag tog min egen slumpgenerator. Jag skickade ett sms till Tomas som är och jobbar i Tallinn igen att han fick välja en siffra mellan 1 och 141 och han skickade tillbaka nr 97 vilket gör att den som är vinnare i min sommartävling är


Grattis!!! Hoppas att du kommer tycka om vinsten!
Om du vill skicka mej din adress hit fardelin(snabel-a)hotmail.com så skickar jag ditt paket.

Tack alla som ville vara med i min tävling, det har varit jättekul att kika in till alla.

5 kommentarer:

  1. Asch fasen också! Att det inte blev jag men grattis till Medea! :-)

    SvaraRadera
  2. Ååh jag är alldeles överväldigad att just jag vunnit denna superfina vinst!!! Tack för att just jag blev utvald. <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Grattis Medea!!!Jag är själv glad för jag vann garnet hos Yvonne!.. ha en bra helg.Kram/ Christine

    SvaraRadera