fredag 1 juli 2011

Kvällens divakatt i randig halsduk

Ikväll är Tomas ute med jobbet och jag stickar strumpor tillsammans med ett glas rosé


Tiger är kvällens diva i min restgarnshalsduk



Jag har förresten prövat Syrénsaften och nja... inte riktigt min grej. Den var lite besk... eller väldigt besk faktiskt... men det kan nog försvinna om man skär bort det vita på citronen innan man lägger i den. Men det kändes väldigt konstigt att dricka syrén.. För det var som att dricka syréndoft.. jättekonstigt och inte alls gott. Den får åka direkt till slasken och ersättas med rabarbersaft istället

4 kommentarer:

  1. Så toppar du rabarbern med lite jordgubbar, då får du en supergod saft.

    SvaraRadera
  2. gozkizzen ;)
    jag ska ändå prova att göra syrénsaft, nästa år.
    kraMyz

    SvaraRadera
  3. Vilken blick katten riktar in i kameran, smäktande och cool... :-)

    Tråkigt att syrénsaften inte blev god, den går inte att blanda med gin eller så?
    Nåja, nu har du provat och rabarbersaft är ju ett säkert kort. Jordgubbar i är kanske inte dumt, rundar av smaken lite kanske?

    SvaraRadera