söndag 10 juli 2011

Tiger

Tiger är en morgontrött herre och när man väcker honom och tar ett kort blir han såhär sur


Matte är så jobbig med sin kamera....

Han kan vara osynlig i flera timmar men om man tar fram en bok.... då vet man med en gång vart han är.


mitt i boken såklart. Det börjar med ett par tassar.

Och slutar med hela katten


Det ligger faktiskt en bok där under =)



Men ska man ligga i boken får man leva med att bli myst

sen kan man få smaka lite av frukosten


bestämma kanal på tvn


och sova på kameran


katten har inget hårt liv direkt..

6 kommentarer:

  1. Vilken mysig kisse! :)
    Min katt ligger också på böcker, speciellt när jag ska läsa dem :P

    SvaraRadera
  2. Alldeles underbart typiskt kattig katt ;D

    SvaraRadera
  3. Härlig kissekatt! Vad glad att han ligger på boken, min goding kryper in i pågående stickning hi hi...

    SvaraRadera
  4. Mysig! Min katt brukade ligga framför tangentbordet när jag satt vid datorn.. Katten fick tyvärr bli kvar i Göteborg när jag flyttade.. Men nu blir det snart hund i stället ;)

    SvaraRadera