söndag 19 februari 2012

Jag har ju helt glömt bort att berätta...

Vet ni vad? Jag har ju helt glömt bort att berätta att jag har blivit förlovad.. bara sådär. Och länge sedan var det också. I November =)
Alla frågar "oh var det ohyggligt romantiskt!" Mjaa..jo... vi satt i soffan och det var en repris av... mitt stora feta syrianska bröllop ( av alla repriser ) på tv... nånstans i mitten där frågade Tomas om vi skulle förlova oss och tjugo minuter senare åkte han till Ungern och var borta en vecka =)
Spontant kan man ju kanske kalla det =) Romantiskt var det ändå, svårt att få till en oromantisk förlovning på nått sätt.

Och vad är det första jag gör? När Tomas har åkt så trillar jag in på Poshyarns (hoppsan) precis i lagom tid för den nya uppdateringen (nej men o så oplanerat) och vad är det alla som just förlovat sej behöver... näsan mest av allt? Jajamensan, så rätt så rätt, ett förlovningsgarn =D




Jag är lite inne på att någon dag förvandla härvan till en Flukra av Gudrun Johnston


bild från Ravelry

och eftersom garnet är turkost borde det ju räknas som blått... så då har jag ju automatiskt mitt nånting blått. Den kan även bli mitt nånting gammalt alternativt nånting nytt, beroende på när jag kommer till skott och stickar den ;)





5 kommentarer: