tisdag 7 februari 2012

Mitt första Hemlispaket!

Idag låg det ett fint litet paket i min brevlåda när jag kom hem. Det tog ett tag... säkert flera meter.. innan jag kom på att det var mitt Hemlispaket!! Jag har varit så inne i vad jag ska skicka att jag nästan glömt att jag ska få ett med =)



Skickat från Sundsvall minsan =)


Två fin fina nystan Big trend från M&K och ett te som jag kände doften från redan när jag pillat av paketets första tejpbit. Det luktar verkligen underbart. Teet var paketets ledtråd! Spännande, det här är lite som pussel... fast ändå inte =)


Och Lindt choklad med chili


Ett riktigt lyxpaket, jag kommer sitta och äta choklad och dricka te hela kvällen. Sticka får jag nog tyvärr inte göra nått ikväll för imorgon är det prov och då måste man vara duktig och plugga. Just nu känns det inte alls motiverande att stoppa undan det fina garnet och ta upp en bok istället. Tack så hemskt mycket hemlisvännen. Nu ska jag lura lite på ledtråden jag fick. Te från Jämtland och poststämplat i Sundsvall. Det här blir inte lätt.

2 kommentarer:

  1. Så fint! Du får lägga nystanen bredvid dig när du pluggar och klappa på dem lite då och då!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lite kul det där eller hur? Tänk nu på att poststämplar kan man inte alltid lita på.:)

    SvaraRadera